Billigt kontorsmaterial för alla!

När man jobbar på ett kontor går det åt väldigt mycket kontorsmaterial. Det är visserligen inte så konstigt med tanke på att varje anställd gör av med en hel del papper, pennor och liknande kontorsmaterial. Lägg ihop alla papper som en enskild anställd gör av med och sen lägg ihop det med alla anställda på firman så blir det snabbt en väldigt hög siffra. Ju större företag, desto mer kontorsmaterial går åt.

Att köpa stora lager material till kontoret kan lätt bli en kostsam affär för företag. Samtidigt är det ett måste och företagen har inget val. Därför gäller det att ha bra koll på marknaden, konkurrenssituationen och vara insatt i de olika återförsäljarnas priser och möjligheter.

På vårt jobb sker leveranser av kontorsmaterial från Kontorsproffset.se. Det har vi hittills varit mycket nöjda med. Servicen är superbra och det blir sällan fel, och om det bli något fel (det händer alla med jämna mellanrum) så är det aldrig något krångel utan det löser sig alltid direkt. Dessutom är det fri frakt vid köp över 999: -, och det vet ni som brukar köpa kontorsmaterial, att det går köpen i princip alltid över.

Det viktigaste enligt mig är att en återförsäljare har ett brett utbud och sortiment. Dessutom ska varorna i största möjliga grad alltid finnas i lager, och just där är Kontorsproffset väldigt noggranna. Vi har bara bra ord att säga om det här företaget. Givetvis finns säkert många andra bra återförsäljare av kontorsmaterial men som min vän David brukar säga: ”Varför ändra på ett vinnande koncept?”

Därför bör ni handla kontorsmaterial från Kontorsproffset istället för er nuvarande återförsäljare.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *